lördag 30 augusti 2014

En enda natt

En man. En kvinna.
Han är mannen med arbetarbakgrund som skövlar sin väg till framgång.
Hon är överklass-född med en titel och pengar men går sin egen väg.
En vendetta. Ett möte. En attraktion. En enda natt.

Jag älskar den.

Simona har åter igen skrivit en succé.
Vi får en inblick i den rika överklassen och dess maktspel där män styr sedan urminnes tider. Simona bryter normen och hyllar kvinnan. Sätter ner foten och visar på ett intelligent och utmanande sätt att kvinnor är jämställda männen.
En attraktion som inte får fortsätta. Men kärleken går sin egen väg.
Det bjuds på humor, snabba dialoger, känslostormar och het sex.

Har jag sagt att jag älskar den?

Det unika är att birollerna i boken är lika levande som huvudrollerna, lika levande. Du kommer vilja veta mer om dem. Du vill inte att det ska ta slut.

Köp den. Läs den. Njut.


Jag fullkomligt älskar detta omslag....
 
 

                                                        





2 kommentarer:

  1. Gick fort att läsa ut märker jag :) Känns bekant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) Det går fort att läsa när det är bra ;)

      Radera